»Ta postavka je v prejšnjem in sedanjem investicijskem programu vredna 50 milijonov evrov. Če za 50 milijonov evrov ne podate natančnega investicijskega dela, potem je nekaj narobe. Ocenjujemo, da gre za izrazito veliko korupcijsko tveganje.«
»Približno 400 milijonov evrov. Takšne so zdaj ocene.«
»Menimo, da zaradi tega prihaja do velikih težav. Ker dela potekajo na način, da se gradi le en tir, bo prišlo do najmanj 50 milijonov evrov dodatnih stroškov.«
»Zame je ključno to, da je investicijski program osnova za to, da bi lahko končno začeli gradnjo drugega tira, ki je nujen projekt.«
»Govorimo o nekaj manj kot 400 milijonih evrov, o točni številki pa namenoma ne govorim, ker še nismo tako daleč s projektom.«
»To zavračam, 1,9 milijona evrov je visok znesek za tovrstni nadzor. Tako da to ni res.«
»Lahko rečem, da smo predlagali izbor, ni še izbran, to podjetje je kandidiralo na mednarodnem javnem razpisu, pritožb na razpisno dokumentacijo ni bilo. Ocenjena vrednost projekta pa je 1,9 milijona evrov, ponudbo smo prejeli za 1,8 milijona.«
»V letu 2019 ocenjena vrednost projekta je znašala 1,150 milijarde evrov, v danes potrjenem investicijskem programu pa znaša 1,109 milijarde evrov.«
»In prav ta sprememba načina ravnanja z viški flišnega materiala pomeni 40 milijonov evrov prihranka pri projektu drugi tir.«
»Najugodnejšo ponudbo – 3,18 milijona evrov brez davka oziroma 3,88 milijona evrov z DDV-jem – je oddalo podjetje Finali.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju